پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229884
رياست جديد قوه قضائيه بارقه‌هاي اميد را در دل مردم دميد
تاریخ انتشار : 1398/06/15 15:28:39
نمایش : 1324
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اقدامات رئيس قوه قضاييه را شايسته تقدير دانست وگفت: آيت‌الله رئيسي بارقه‌هاي اميد را در دل مردم دميد اميدواريم ايشان بتواند با دانه‌درشت‌هاي اقتصادي برخورد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمين مجتبي ذوالنور طي سخناني در هيئت قرآن و عترت امام‌زاده ابراهيم(ع)، با تأکيد بر اينکه در مجالس مذهبي نبايد به کودکان سخت‌گيري کرد، اظهار داشت: قطع شدن پاي کودکان از اين مجالس گاهي به سخنران، مداح و يا متولي بداخلاق برمي‌گردد.

 
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي افزود: اگر جواني جذب جريان‌هاي مخرب مي‌شود درنتيجه گرم نبودن کانون خانواده است.
 
وي با بيان اينکه پرونده اعمال سه گروه در دنيا بسته نمي‌شود، ابراز کرد: در روايات آمده کسي که سنتي را گذاشته باشد، تا زماني که اثرات اين سنت خير در جامعه باقي‌مانده پرونده اعمال اين شخص بسته نمي‌شود، همچنين کسي که فرزند صالحي تربيت‌کرده باشد اثراتش بعد از مرگ نيز باقي است و درنهايت تا زماني که بناي کار خير يا شري گذاشته شود تا زماني که اين بناي خير يا شر در جامعه هست پرونده اعمال آدمي بسته نمي‌شود.
 
ذوالنور تربيت صحيح فرزندان را مورد تأکيد قرار داد و افزود: حضرت قاسم(ع) مي‌گويد؛ مرگ در نزد من از شيرين‌تر از عسل است، امروز هم آيا آقازاده‌ها مي‌توانند در شرايط حساس جامعه بگويند مرگ در نزد آن‌ها احلي من العسل است؟.
 
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: امام حسين(ع) در حال خطبه خواندن هستند و جمعيت حاضر شروع به هلهله مي‌کنند، امام حسين(ع) مي‌فرمايند؛ شکم‌هايتان از مال حرام پر است که سبب شده به حرف‌هاي من گوش نمي‌دهيد.
 
وي اثرات نامطلوب لقمه حرام را مورد تأکيد قرار داد و گفت: لقمه حرام سبب مي‌شود حتي انسان به سخنان حجت خدا هم گوش فرا ندهد و در مقابل حجت خدا و فرزند پيامبر(ص) بايستد و دنياپرستي را پيشه خود کند.
 
ذوالنور در پايان اقدامات رئيس قوه قضاييه را شايسته تقدير دانست و خاطرنشان کرد: آيت‌الله رئيسي بارقه‌هاي اميد را در دل مردم دميد اميدواريم ايشان بتواند با دانه‌درشت‌هاي اقتصادي برخورد کند چراکه در طول انقلاب مردم، از کمبودها گلگي نداشته‌اند بلکه از فساد و تبعيض ناراحت هستند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html